بهترین بازی های لگویی ؛ بازی هایی برای موبایل، کامپیوتر و PS4

ماجراجویی‌ای نیست که بازی‌های لگویی تا امروز به سراغ آن نرفته باشند. پس ما نیز تصمیم گرفتیم تا بهترین بازی های لگویی را به شما معرفی نماییم.

لگو، یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین اسباب بازی‌ها در تمام تاریخ است. در طی 2 دهه اخیر، لگوها به جهان سینما و بازی‌های ویدیویی نیز وارد شده‌ اند. بسیاری از انیمیشن‌های سال‌های اخیر، به صورت لگویی ساخته شده‌اند. اما اکنون قصد داریم تا بهترین بازی های لگویی را بررسی کنیم.

بهترین بازی های لگویی

بازی هایی برای موبایل، کامپیوتر و PS4

شما می‌توانید فهرست بهترین بازی های لگویی را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین بازی های لگویی
بهترین بازی های لگویی

در طی سال‌های اخیر، بازی‌های لگویی بسیار محبوب‌ شده‌‌اند. تقریباً تمام فیلم‌های بزرگ و مشهور از ارباب حلقه‌ها تا هری پاتر، دارای یک بازی لگویی هستند. همچنین برخی بازی‌های لگویی مستقل نیز بسیار محبوب‌ واقع شده‌اند.

بدین ترتیب، ما نیز امروز در فیگار تصمیم گرفتیم تا بهترین بازی های لگویی را یافته، و آن‌ها را به شما معرفی کنیم. پس اگر به بازی‌های لگویی علاقه دارید، تا انتهای این نوشتار همراه فیگار بمانید.

بهترین بازی های لگو برای موبایل

بهترین بازی های لگویی
بهترین بازی های لگو برای موبایل

بازی‌های لگویی زیادی برای موبایل وجود دارند که می‌توانند شما را برای مدتی طولانی سرگرم کنند؛ پس ما نیز تصمیم گرفتیم تا در ابتدا فصد داریم تا بهترین بازی های لگویی موبایل را انتخاب کنیم. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

Lego Super Mario World

بهترین بازی های لگویی
بهترین بازی موبایل لگویی

بازی Lego Super Mario World می‌تواند بازی بسیار جذابی برای بازیکنان جدید و قدیمی باشد. شما می‌توانید باری دیگر با لوله‌کش مشهور، ماریو دیدار کنید؛ اما این بار در جهانی لگویی! نینتندو و لگو با یکدیگر متحد شده‌اند تا این بازی جذاب و متفاوت را برای شما به وجود آورند.

اگر به سوپر ماریو علاقه دارید و قصد دارید تا به بازی‌های لگویی بپردازید، بازی Lego Super Mario World بهترین بازی لگویی برای شما خواهد بود! در غیر این صورت، می‌توانید در ادامه این نوشتار همراه با ما باشید تا با بازی‌های بیشتری آشنا شوید.

بیشتر بخوانید:

LEGO Scooby-Doo Haunted Isle

بهترین بازی های لگویی
بهترین بازی های لگو برای موبایل

بازی LEGO Scooby-Doo Haunted Isle، یک بازی لگویی پلتفرمر جذاب از اسکوبی دو است. اسکوبی دو همان سگ کنجکاوی است که به دنبال ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌داستان‌هایی جنایی و گاه ترسناک می‌رود! شما می‌تواند در قامت شگی، ولما، دافنه و یا فرد قرار بگیرید و به اسکوبی دو کمک کنید. هدف شما در این بازی،‌پیدا کردن قطعاتی است که کلید لگو را تشکیل می‌دهند. این بازی را می‌توان بهترین بازی موبایل لگویی برای طرفداران اسکوبی دو محسوب کرد.

بیشتر بخوانید:

LEGO Ninjago ™ Shadow of Ronin

بهترین بازی های لگویی
بهترین بازی های لگویی موبایل

بازی LEGO Ninjago ™ Shadow of Ronin دومین بازی از مجموعه LEGO Ninjago است که برای موبایل منتشر می‌شود. باری دیگر لباس مشکلی خود را بپوشید و به یک نینجای واقعی تبدیل شوید. اکنون، وظیفه شما است تا در نبردها شرکت کرده و سخت‌ترین رقیب‌هایتان را شکست دهید. قطعا این بازی، بهترین بازی موبایل لگویی در ژانر اکشن (بهترین بازی های اکشن اندروید و آیفون 2022) است.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های لگو برای کامپیوتر

بهترین بازی های لگویی
بهترین بازی های لگویی, بهترین بازی های لگویی کامپیوتر

بازی‌های لگویی بی‌شماری در کامپیوتر وجود دارند؛  شاید حتی بتوان کامپیوتر را بهترین پلتفرم برای بازی‌های لگویی نامید! با ما همراه باشید تا در ادامه، بازی‌های لگویی را بررسی کرده و  بهترین بازی های لگویی کامپیوتر را از میان آن‌ها بیابیم. همچنین لازم به ذکر است که اکثر بازی‌های لگویی کامپیوتر، برای ایکس باکس (بهترین بازی های ایکس باکس 2022) نیز موجود خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

Lego Pirates of the Caribbean

بهترین بازی های لگویی
بهترین بازی های لگویی, بهترین بازی های لگو برای کامپیوتر

شاید بتوان Lego Pirates of the Caribbean زا بهترین بازی اقتباس شده از مجموعه دزدان دریایی کارائیب نامید! بازی Lego Pirates of the Caribbean داستان چهار فیلم اول مجموعه دزدان دریایی کارائیب را در بر می‌گیرد؛ بدین شکل، ما باری دیگر راهی سفری طولانی و جذاب همراه با کاپیتان جک اسپارو دوست داشتنی می‌شویم.

بخش کمدی این بازی عالی است؛ شوخ طبعی‌های کاپیتان جک اسپارو، کاملاً مناسب بازی‌های لگویی است. گاهاً برخی از این سکانس‌ها، حتی در فیلم ها وجود ندارند! اما در هر صورت جزو بهترین ویژگی‌های این بازی محسوب می‌شوند. اگر به فیلم‌های دزدان دریایی کارائیب علاقه داشته باشید، بی‌شک بازی Lego Pirates of the Caribbean بهترین بازی لگویی کامپیوتر برای شما خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

Lego Marvel Superheroes

بهترین بازی های لگویی
بهترین بازی های لگویی, بهترین بازی لگویی

سال 2013 یکی از بهترین زمان‌ها برای مارول بود. یک سال قبلش نخستین فیلم انتقام جویان اکران شده بود و سال 2013 بازی بینظیر Lego Marvel Superheroes منشر شد. بازی Lego Marvel Superheroes نگاهی بر کل جهان مارول داشت. شخصیت‌هایی از مرد عنکبوتی تا مردان ایکس و از هالک تا ثور در این بازی حضور داشتند. همچنین مکان‌هایی همچون مجسمه آزادی، تا مقر مردان ایکس و یا حتی هلیکریر عظیم شیلد نیز در این بازی وجود داشتند.

تمامی این موارد، بازی ر Lego Marvel Superheroes را به یکی از بهترین بازی های لگو برای کامپیوتر تبدیل کرده بود؛ اما مراحل جذاب و بخش داستانی، در کنار بخش جهان باز (بهترین بازی های جهان باز اندروید و آیفون 2022) باعث شده‌ بودند تا این بازی حتی بهترین بازی کامپیوتر لگویی لقت بگیرد!

بیشتر بخوانید:

Lego: The Incredibles

بهترین بازی های لگویی
بهترین بازی های لگویی, بهترین بازی لگویی

از بازی‌های کشی هلن، تا سرعت مافوق صوت دش؛ به خانواده شگفت‌انگیزان در بهترین بازی کامپیوتر لگویی خوش‌آمدید! Lego: The Incredibles نیز یکی دیگر از موارد لیست بهترین بازی های لگویی کامپیوتر است که از انیمیشن شگفت انگیزان اقتباس کرده است. گیم‌پلی این بازی،‌ به گونه‌ای است که هر لحظه باید شخصیت خود را عوض کرده و از قدرت تمامی اعضای گروه استفاده نمایید. همچنین معماهای زیاد و جذابی در طی بازی تعبیه شده‌اند که بازی‌ کردن را بسیار لذت‌بخش‌تر کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

Lego Dimensions

بهترین بازی های لگویی
بهترین بازی های لگویی, بهترین بازی کامپیوتر لگویی

بازی Lego Dimensions یک بازی نامتعارف، اما بسیار جذاب است. این بازی، یک اقتباس از انیمیشنی لگویی به نام The Lego Movie است. شما در نقش یک اسباب بازی لگو قرار می‌گیرید که جان دارد و وارد دنیای لگوها می‌شود. اکنون شما باید با تکه‌های لگو، هرچه که لازم دارید بسازید و از آن‌ها استفاده کنید تا پیروز هر نبرد باشید.

این بازی چندین جهان را با یکدیگر ادغام کرده که به طرز عجیبی جالب است! بتمن و گاندولف خاکستری، به همراه شخصیت‌های متنوع دیگری از فیلم‌ها و سریال‌‌های مختلفی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. شما نیز می‌توانید اکثر این شخصیت‌ها را کنترل کرده و با استفاده از آن‌ها، داستان بازی را به نحوی که باید پیش ببرید.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های لگو برای PS4

بهترین بازی های لگویی
بهترین بازی های لگویی, بهترین بازی لگویی

کنسول PS4 در طی سال‌هایی که کنسول نسل آخر محسوب می‌شد، به انتشار بهترین بازی های لگویی PS4 زیادی کمک کرد. همچنان که این کنسول درحال خارج شدن از رده است، بازی‌های لگویی محبوب زیادی در آن وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را تجربه کنید. پس با ما باشید تا بهترین بازی های لگویی PS4 را به شما معرفی نماییم.

بیشتر بخوانید:

Lego Star Wars: The Force Awakens

بهترین بازی های لگویی
بهترین بازی های لگو برای PS4

تاکنون بازی‌های لگویی بسیار زیادی از جنگ ستارگان ساخته شده است. اکثر این بازی‌های محبوبیت بسیار بالایی داشتند و موفقیت آمیز بوده‌اند. اما امروز قصد داریم تا بازی Lego Star Wars: The Force Awakens را به عنوان بهترین بازی PS4 لگویی مربوط به جنگ ستارگان معرفی کنیم.

داستان این بازی، مربوط به وقایع فیلم The Force Awakens و آشنایی با شحصیت ری می‌شود. لایت سیبر خود را به دست بگیرید و بازی دیگر در یک بازی لگویی، دشمنتانتان را در سراسر کهکشان نابود کنید!

بیشتر بخوانید:

Lego Jurassic World

بهترین بازی های لگویی
بهترین بازی PS4 لگویی

ترکیب لگو و دایناسورها، ترکیبی بسیار کمیاب در زندگی است. اما بازی Lego Jurassic World توانسته بهترین بازی PS4 لگویی باشد که این دو ترکیب را در کنار یک دیگر نگه می‌دارد. بازی Lego Jurassic World یکی از بهترین بازی های لگو برای PS4 که می‌توانید به تجربه آن بپردازید. این بازی از مجوعه فیلم‌های پارک ژوراسیک اقتباس شده است و شما را راهی یک ماجراجویی عظیم به همراه دایناسورها می‌کند.

شاید بازی Lego Jurassic World بهترین روایت را از نظر داستانی ارائه ندهد؛ اما بی‌شک گیم‌پلی بینظیر این بازی، تمام نقص‌های آن را می‌پوشاند. به همین دلیل است که آن را جزو بهترین بازی های لگویی PS4 محسوب کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید:

Lego Batman 2: DC Superheroes

بهترین بازی های لگویی
بهترین بازی های لگویی, بهترین بازی های لگویی PS4

کمپانی Travelers Tales با ساخت بازی‌های لگویی به مدت 7 سال، بالاخره تجربه کافی را به دست آورده بود با بهترین بازی را در این سبک بسازد. اکنون زمان آن رسیده بود که این کمپانی،‌ هنر خود را در بازی Lego Batman 2: DC Superheroes به نمایش بگذارد.

بازی Lego Batman 2: DC Superheroes اولین بازی جهان باز لگویی بود و به شما اجازه می‌داد تا کل شهر گاتهام را به تنهایی کشف کنید. همچنین صداگذاری شخصیت‌ها، برخلاف بازی‌های قدیمی‌تر که شخصیت‌ها بی‌صدا بودند، از ویژگی‌های مثبت این بازی بود. به سادگی می‌توان بازی Lego Batman 2: DC Superheroes را بهترین بازی PS4 لگویی در زمان خودش نامید!

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین بازی های لگویی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.

پرسش های متداول در رابطه با بهترین بازی های لگویی

بهترین بازی لگو در تمام تاریخ کدام بازی است؟

بازی Lego Batman 2: DC Superheroes یکی از بهترین و پیشگام‌ترین بازی‌های لگویی در میان تمام بازی‌های لگویی تاریخ است.

بهترین بازی لگویی موبایل کدام بازی است؟

بازی Lego Super Mario World ترکیبی از سوپرماریو و لگو است و توانسته یکی از بهترین بازی های لگویی موبایل نام بگیرد.


One thought on “بهترین بازی های لگویی ؛ بازی هایی برای موبایل، کامپیوتر و PS4

  1. سلام
    امیدوارم که پیامم تایید شود
    بازی های لگو همیشه روح و روان آدم رو بهم میریزه و فقط اعصاب خرد کنی است
    از همون اولش کلی معما و مسئله سخت و اعصاب خرد کن داره بعد از دو ساعت که یک مرحله رو با هزار بدبختی و مکافات رفتی می‌بینی تمام آیتم های بازی قفله! و فقط 1 درصد بازی تمام شده! تمام دشمن ها و به اصطلاح کاراکتر ها در بیشتر مرحله ها مثل هم دیگه است فقط کپی پیست خورده یک ذره خط و رنگ مختلف روی هر شخصیتی باشه اسمش رو عوض می‌کنند و صداش می‌زنند لول 2 یا یک اسم شبیه همان
    80 درصدش هم که بازی خطی است و امکان گردش آزاد رو ندارد
    البته خود لگو مگر چیه؟ یک تکه یا آهن پلاستیکی رنگ شده است که براش اسم انتخاب می‌کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *