بهترین کمیک های اسکارلت ویچ ؛ با جادوگر سرخ مارول آشنا شوید

اگر به اسکارلت ویچ علاقه دارید، بهترین کمیک های اسکارلت ویچ پس از فیلم جدید دکتر استرنج مطالعه اطلاعات بیشتری از این شخصیت به شما می‌دهد.

حضور شخصیت اسکارلت ویچ در فیلم دکتر استرنج در جهان‌های موازی جنون، مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته و باری دیگر نام این شخصیت را بر سر زبان‌ها انداخت. اسکارلت ویچ یکی از محبوب ترین شخصیت های کمیک بوده که اکثراً آن را جزو قوی‌ترین زنان کمیک بوک نیز محسوب می‌کنند.

بهترین کمیک های اسکارلت ویچ

با جادوگر سرخ مارول آشنا شوید

شما می‌توانید فهرست بهترین کمیک های اسکارلت ویچ را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین کمیک های اسکارلت ویچ
بهترین کمیک های اسکارلت ویچ

بهترین کمیک های Scarlet Witch تاریخچه درازی از این شخصیت را در رویدادهای بزرگ انتقام جویان و مردان ایکس شامل می‌شود. اگر قصد دارید تا به قدرت حقیقی اسکارلت ویچ پی ببرید و آن را یکی از قوی ترین شخصیت های کمیک بنامید، تا انتهای این نوشتار با فیگار همراه باشید تا به بهترین کمیک های واندا ماکسیموف بپردازیم.

X-Men #4

بهترین کمیک های اسکارلت ویچ
بهترین کمیک اسکارلت ویچ, بهترین کمیک اسکارلت ویچ

شماره 4 کمیک‌های مردان ایکس در سال 1963، یکی از بهترین کمیک بوک های اسکارلت ویچ است. اولین حضور اسکارلت ویچ در مارول، در این کمیک بوک صورت گرفت. از همان لحظه بود که یکی از مهم‌ترین و قوی‌ترین شخصیت‌های مارول، متولد شد.

او در کنار برادرش کوئیک سیلور وارد مردان ایکس شد. گروهی که تاکنون تاثیر زیادی بر داستان‌های او داشته‌اند. همچنین استن لی (۵ حضور افتخاری استنلی خارج از مارول) که جزو بهترین نویسنده های کمیک محسوب می‌شود، به همراه جک کربی این کمیک را ساخته و منتشر کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

Avengers #16

بهترین کمیک های اسکارلت ویچ
بهترین کمیک های اسکارلت ویچ, بهترین کتاب های کمیک اسکارلت ویچ

مسیر اسکارلت ویچ در دنیای کمیک، با شماره 16 انتقام جویان برای همیشه تغییر می‌کند. در این کمیک است که اسکارلت ویچ به همراه برادرش به انتقام جویان ملحق می‌شوند تا یک بار برای همیشه گذشته تاریک خود را پشت سر گذاشته و تبدیل به یک ابرقهرمان شوند.

این شماره، جزو غیر معمول‌ترین و بهترین اعضای انتقام جویان است. با این حال، این کمیک وقایع بسیار مهمی را شامل می‌شود که در آینده مارول تاثیر گذار هستند. همچنین این اولین باری است که واندا عاشق ویژن می‌شود.

بیشتر بخوانید:

House Of M #7

بهترین کمیک های اسکارلت ویچ
بهترین کمیک های اسکارلت ویچ

رویداد خاندان ام یکی از تاثیرگذارترین و بهترین کمیک های مارول تاریخ است. با وجود نقش پررنگ اسکارلت ویچ در این کمیک، می‌توانیم آن را بهترین کمیک اسکارلت ویچ نیز بنامیم. در این کمیک، هنگامی که واندا در حفظ پسرانش بیلی و تامی ناکام می‌ماند، کنترل خود را از دست داده و تنها با ذکر یک جمله، تمام جهش یافته‌ها را از دنیا پاک می‌کند.

با وجود این کمیک در لیست بهترین کتاب های کمیک اسکارلت ویچ اما آن همچنان تاثیر مهمی بر مردان ایکس نیز داشته است. با وجود این کمیک، تعداد جهش یافته‌های مارول بسیار کمتر شده و راه برای داستان‌های جدید باز شده است. همچنین این کمیک یکی از منابع الهام فیلم دکتر استرنج در جهان‌های موازی جنون بوده است.

بیشتر بخوانید:

Avengers: The Children’s Crusade #6

بهترین کمیک های اسکارلت ویچ
بهترین کمیک های اسکارلت ویچ, بهترین کمیک بوک های اسکارلت ویچ

هنگامی که واندا متوجه می‌شود فرزندانش در قالب اسپید و ویکان تناسخ یافته و اکنون در میان انتقام جویان جوان هستند، کمی بهبود می‌یابد. حس صلح طلبی واندا، باعث خلق یکی دیگر از بهترین کمیک بوک های اسکارلت ویچ می‌شود که آن را با نام شماره ششم Avengers: The Children’s Crusade می‌شناسیم.

واندا متوجه می‌شود که دکتر دووم نقش زیادی در آسیب به دوستانش داشته است. پس او تلاش می‌کند تا به افراد آسیب دیده کمک کرده و باری دیگر، در سفر جدید خود به عنوان یک ابرقهرمان نامیده شود.

بیشتر بخوانید:

Avengers West Coast #52

بهترین کمیک های اسکارلت ویچ
بهترین کمیک های اسکارلت ویچ, بهترین کمیک های واندا ماکسیموف

شماره 52 کمیک‌های انتقام جویان سواحل غربی، یکی از بهترین کمیک های Scarlet Witch است که باعث ایجاد تغییراتی در واندا می‌شود. درد همیشگی روح واندا در کمیک‌های مارول، ناشی از این کمیک می‌باشد. در این کمیک بود که واندا متوجه شد فرزندانش واقعی نیستند و تنها فانتوم‌هایی هستند که از روح مفیستو سرچشمه می‌گیرند.

بیشتر بخوانید:

Avengers West Coast #61

بهترین کمیک اسکارلت ویچ
بهترین کمیک اسکارلت ویچ, بهترین کمیک اسکارلت ویچ

شماره 61 کمیک انتقام جویان سواحل غربی جنبه‌ای جدید را از واندا به نمایش می‌گذارد. این اولین باری است که واندا به عنوان یک موجود نکسوزی معرفی می‌شود. در ادامه نیز او با همین قدرتش، می‌تواند تاثیر زیادی بر جهان‌های موازی بگذارد.

بیشتر بخوانید:

The Vision And The Scarlet Witch (Vol.2) #12

بهترین کمیک های اسکارلت ویچ
بهترین کمیک های اسکارلت ویچ, بهترین کمیک Scarlet Witch
بهترین کمیک های اسکارلت ویچ
بهترین کمیک های اسکارلت ویچ

شماره 12 از جد دوم کمیک‌های ویژن و اسکارلت ویچ، آخرین قسمت از این سری است که در سال 1985 منتشر شد. همچنین این کمیک جزو بهترین کتاب های کمیک اسکارلت ویچ نیز محسوب می‌شود. در این داستان، واندا پس از زایمانی سخت بیلی و تامی را به دنیا می‌آورد.

این داستان واندا را در دوران بازنشستگی و در کنار ویژن و فرزندانش به نماش می‌دهد. رویدادی که تاثر یسیار زیادی بر سریال وانداویژن گذاشته بود.

بیشتر بخوانید:

Avengers #186

بهترین کمیک های اسکارلت ویچ
بهترین کمیک های اسکارلت ویچ, بهترین کمیک Scarlet Witch

در شماره 186 از کمیک‌های انتقام جویان،‌ اطلاعات جدید زیادی از شخصیت اسکارلت ویچ به دست می‌آوریم. اطلاعاتی که داستان او را برای همیشه تغییر می‌دهد. در این کمیک مشخص می‌شود که درواقع زنی به نام مگدا ماور واندا است. همچنین واندا در کوه وونداگور به دنیا آمده است.

تولد در کوه وونداگور، قدرت زیادی از جادوی تاریک را به واندا داده و او را تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین جادوگران تاریک مارول می‌کند. چیزی که بازهم به فیلم دکتر استرنج در جهان‌های موازی جنون مربوط است و ارتباط اسکارلت و دارک هولد را به اوج خود می‌رساند.

بیشتر بخوانید:

Avengers #128

بهترین کمیک های اسکارلت ویچ
بهترین کمیک های اسکارلت ویچ, بهترین کمیک های واندا ماکسیموف

کمیک انتقام جویان شماره 128 نیز تاثیر زیادی بر واندا داشته است. این اولین باری است که واندا تصمیم می‌گیرد تا جادو را آموخته و به یک جادوگر تبدیل شود. آگاتا هارکنس نیز به عنوان یک استاد، به واندا هنرهای عرفانی را می‌آموزد.

این کمیک نیز تبدیل به بهترین کمیک Scarlet Witch شد و کمی بیشتر به عشق و علاقه میان واندا و ویژن پرداخت که آینده بزرگی در انتظار آن‌ها بود.

بیشتر بخوانید:

Avengers (Vol.3) #10

بهترین کمیک های اسکارلت ویچ
بهترین کمیک های اسکارلت ویچ, بهترین کمیک های Scarlet Witch

شماره 10 از جلد سوم انتقام جویان، توسط تیم نمادین کرت بوزیک و جورج پرز ساخته شده و تبدیل به بهترین کمیک Scarlet Witch شد. این کمیک سیر تکاملی واندا را روایت کرده و یکی از بالغ‌ترین نسخه‌های واندا را به وجود می‌آورد.

واندا در این کمیک با آگاتا ملاقات کرده و در رابطه با گذشته پیچیده‌اش، قدرت‌هایش و همچنین آینده‌اش با او صحبت می‌کند. واندا می‌آموزد تا چگونه بهتر از جادو استفاده کند و نیروی تاریکی که از کثان به دست می‌آورد، بخشی از او است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین کمیک های اسکارلت ویچ سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول در رابطه با بهترین کمیک های اسکارلت ویچ

اولین کمیک اسکارلت ویچ کدام است؟

اسکارلت ویچ برای اولین بار در شماره 4 کمیک‌های مردان ایکس، در کنار برادرش کوئیک سیلور حضور یافت.

خالق اسکارلت ویچ جه کسی می‌باشد؟

استن لی که از بزرگ‌ترین نویسنده‌های مارول است، شخصیت اسکارلت ویچ را به همراه جک کربی خلق کرد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *