بهترین کیف پول های ارز دیجیتال ؛ معرفی انواع و آموزش ساخت کیف پول

اگر قصد ورود به عرصه ارزهای دیجیتال را داشته باشید، احتمالا به شناخت بهترین کیف پول های ارز دیجیتال نیاز خواهید داشت. با ما باشید تا آن‌ها را به معرفی کنیم.

تفاوتی ندارد که به دنبال استخراج بیت کوین با استفاده از بهترین ارزهای دیجیتال 2022 برای استخراج باشید، و یا تنها قصد داشته باشید تا با خرید و فروش ارزهای دیجیتال کسب درآمد کنید. در هر دو صورت، شما به یک کیف پول دیجیتال کاملاً مطمئن نیاز دارید. این کیف پول می‌تواند از دارایی‌های شما نگهداری کرده و به شما اطمینان دهد که هیچکس نمی‌تواند به دارایی‌های شما دست یابد.

انواع کیف پول ارز دیجیتال را می‌توان به دو دسته تقسیم کرد؛ کیف پو‌ل‌های آنلاین به طوری ساخته شده‌اند که می‌توانند برای هزاران و یا میلیون‌ها فرد متفاوت یک کیف پول را ایجاد کنند. کیف پول‌های آنلاین می‌تواند سهولت استفاده را برای شما داشته باشند. درعوض، امنیت آن‌ها کمی پایین‌تر است و باید به خوبی از گذرواژه خود محافظت کنید تا هیچکس نتواند به حساب شما وارد شود.

بهترین کیف پول های ارز دیجیتال

معرفی انواع و آموزش ساخت کیف پول

شما می‌توانید فهرست بهترین کیف پول های ارز دیجیتال را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین کیف پول های ارز دیجیتال
بهترین کیف پول های ارز دیجیتال, کیف پول ارز دیجیتال چیست

در سوی دیگر، کیف پول سخت افزاری ارز دیجیتال یکی دیگر از انواع کیف پول ارز دیجیتال است. کیف پول‌های سخت افزاری در سیستم‌های آفلاین شخصی نصب می‌شوند و یا می‌توانند در یک فلش مموری و یا هر سخت افزار دیگری ذخیر شده و آن را به کلید شما تبدیل کنند. اگر از یک کیف پول سخت افزاری ارز دیجیتال استفاده نمایید، دیگر نیازی نیست تا نگران هک شدن حسابتان باشید؛‌ اما در عوض، اگر سخت افزار شما از بین رفته و یا دزدیده شود،‌ تمامی دارایی‌های شما از دست خواهد رفت.

با این تفاسیر، اکثریت ترجیح می‌دهند تا دارایی‌های خود را در کیف پول‌های آنلاین ذخیره کنند. ما نیز تصمیم گرفته‌ایم تا آموزش ساخت کیف پول ارز دیجیتال را به شما ارائه داده و سپس بهترین کیف پول ارز دیجیتال را به شما معرفی نماییم. در نهایت نیز نگاهی به بهترین کیف پول ارز دیجیتال ایرانی خواهیم داشت و آن را بررسی می‌کنیم. پس اگر شما نیز قصد دارید تا با بهترین کیف پول ارز دیجیتال آشنا شوید، تا انتهای این نوشتار با فیگار همراه باشید.

Metamask

بهترین کیف پول های ارز دیجیتال
بهترین کیف پول های ارز دیجیتال, بهترین کیف پول های بیت کوین 2022

کیف پول متامسک یکی از محبوب‌ترین و بهترین کیف پول های بیت کوین 2022 است. با توجه به افزونه کروم Mtamask، شما می‌توانید تنها با یک کلیک به کیف پول خود دسترسی داشته باشید. همچنین این کیف پول ایجاد چند ادرس کیف پول متفاوت را ساده کرده است؛ بدین شکل، شما می‌توانید به سادگی ارزهای دیجیتال خود را به صورت مجزا از NFTها و در یک کیف پول واحد نگهداری کنید. یکی از شهرت‌های کیف پول متامسک پشتیبانی از NFTها است. اگر شما بدانید که ان اف تی (NFT) چیست، احتمالاً با آشنا باشید.

همچنین ConsenSys که شرکت پشت کیف پول متامسک است، در سال 2020 نسخه موبایل این کیف پول را عرضه کرد. نسخه موبایل کیف پول متامسک نیز بسیار موفق بود و به سادگی بهترین کیف پول ارز دیجیتال ایفون نام گرفت. همچنین این کیف پول دارای قابلیت تراکنش‌های داحلی است،‌ که به طور قابل توجهی حجم کمیسیون مبلغ را کاهش می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

Trust Wallet

بهترین کیف پول های ارز دیجیتال
بهترین کیف پول های ارز دیجیتال, بهترین کیف پول ارز دیجیتال ایفون

کیف پول تراست والت یک کیف پول بسیار محبوب است که تنها برای موبایل عرضه شده است. به همین دلیل می‌توانیم آن را بهترین کیف پول ارز دیجیتال ایفون بنامیم. کیف پول تراست والت مختص شرکت بایننس است و پشتیبانی بسیار قدرتمندی دارد. می‌توانیم کیف پول تراست والت را بخشی از بایننس محسوب کنیم. این کیف پول از توکن‌های بسیار زیادی از جمله اتریوم پشتیبانی می‌کند. البته که اگر به بایننس علاقه دارید، Trust Wallet بهترین کیف پول های بیت کوین 2022 برای شما خواهد بود. همچنین لازم به ذکر است که شما برای ایجاد کیف پول تراست والت و یا هر کیف پول دیگی، نیازی به خرید کیف پول ارز دیجیتال ندارید و آن‌ها به صورت رایگان عرضه شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

SafePal

بهترین کیف پول های ارز دیجیتال
بهترین کیف پول های ارز دیجیتال, ادرس کیف پول, کیف پول ارز دیجیتال چیست

کیف پول سیف پال یک کیف پول بلاک چین است که دارای نسخه سخت افزاری نیز می‌باشد. اگر شما در کار خرید و فروش ارزهای دیجیتال باشید، می‌دانید که انتخاب کیف پول بلاک چین بسیار دشوار است. اکثر کیف پول‌های دیجیتال از ارزهای و بهترین توکن های NFT محدودی پشتیبانی می‌کنند. این مسئه باعث می‌شود تا نتوانید تمام ارزهای خود را در یک مکان نگهداری کنید و دردسرهای زیادی داشته باشید. اما کیف پول سیف پال از ارزها و توکن‌های نسبتاً زیادی پشتیبانی می‌کند که یک ویژگی بسیار عالی برای سرمایه‌گذاران است.

کیف پول سخت افزاری ارز دیجیتال سیف پال نیز بسیار کاربردی است و شما می‌توانید به سادگی از آن استفاده کنید. اگر شما به دنبال نسخه فیزیکی کیف پول سیف پال هستی، می‌توانید برای خرید کیف پول سخت افزاری ارز دیجیتال به سایت آن‌ها مراجعه نمایید؛ البته که خرید کیف پول ارز دیجیتال سیف پال از ایران نیاز به واسطه دارد.

بیشتر بخوانید:

Atomic Wallet

کیف پول ارز دیجیتال چیست

کیف پول اتمیک نیز یک کیف پول بلاک چین است که می‌توانید از آن استفاده نمایید. شما می‌توانید کیف پول اتمیک را دانلود نمایید. برای دانلود کیف پول اتمیک می‌توانید به سایت رسمی آن‌ها مراجعه نمایید. همانطور که گفتیم، شما نیازی به خرید کیف پول ارز دیجیتال اتمیک ندارید؛ اما در عوض شما باید کارمزدی را بابت تراکنش‌هایتان به کیف پول اتمیک بپردازید.

کیف پول اتمیک از بیش از 500 ارز و توکن دیجیتال مختلف پشتیبانی می‌کنند. همچنین پیشتبانی بسیار قدرتمند کیف پول اتمیک آن را به نسبت انواع کیف پول ارز دیجیتال دیگر منحصر به فرد می‌کند.

بیشتر بخوانید:

Math Wallet

بهترین کیف پول های ارز دیجیتال
بهترین کیف پول های ارز دیجیتال, آموزش کیف پول, کیف پول ارز دیجیتال چیست

کیف پول مث والت یک جایگزین قوی برای Metamask است. بزرگترین وجه تمایز آن، این است که از بیش از 70 بلاک چین پشتیبانی می‌کند. این کیف پول، نسخه وب، دسکتاپ و موبایل را به طور همزمان ارائه می‌دهد و می‌تواند به سادگی میان تمام آن‌ها، همگام شود. همچنین شما می‌توانید این کیف پول را به کیف پول سخت افزاری ارز دیجیتال خود متصل کنید. همچنین کیف پول مث والت به شما این امکان را میدهد تا چندین ادرس کیف پول متفاوت را ایجاد کنید. در میزان کارایی و قدرت کیف پول مث والت شکی نیست و به سادگی می‌توانیم آن را جزو بهترین کیف پول های ان اف تی محسوب کنیم.

بیشتر بخوانید:

Coinbase Wallet

بهترین کیف پول های ارز دیجیتال
بهترین کیف پول های ارز دیجیتال, آموزش کیف پول, قیمت کیف پول ارز دیجیتال

بیشتر مردم کیف پول کیف پول کوین بیس را برای معاوضه ارزهای دیجیتال می‌شناسند. اما کیف پول کیف پول کوین بیس به طور همزمان یک کیف پول بلاک چین برای ارزهای دیجیتال و NFT است. به جای نگهداری دارایی‌تان در صرافی Coinbase، می‌توانید آن را در کیف پول کیف پول کوین بیس ذخیره کنید و کنترل کامل و جذابی بر دارایی‌هایتان داشته باشید.

آموزش کیف پول کوین بیس بسیار آسان می‌باشد؛ شما می‌توانید پس از دانلود کیف پول کیف پول کوین بیس آن را نصب نموده و یا از افزونه کروم آن استفاده نمایید. یکی از مزیت های منحصر به فرد کیف پول کیف پول کوین بیس سهولت انتقال ارزها به دیگران است. در Coinbase Wallet، شما می‌توانید به جای آدرس عمومی کیف پول افراد، به واسطه نام کاربری آن‌ها ارز مورد نظر را به حسابشان واریز نمایید. همچنین این امر باعث می‌شود تا بتوانید با خیالی آسوده پول‌های خود را منتقل کنید و از هویت فردی که به او پول می‌دهید،‌ با خبر باشید. آموزش ساخت کیف پول ارز دیجیتال بسیار ساده Coinbase Wallet، آن را بسیار منحصر به فرد می‌کند.

بیشتر بخوانید:

AlphaWallet

بهترین کیف پول های ارز دیجیتال
بهترین کیف پول های ارز دیجیتال, آموزش ساخت کیف پول ارز دیجیتال, قیمت کیف پول ارز دیجیتال

کیف پول آلفا والت یک کیف پول NFT متن باز و رایگان است. پشتیبانی ساده این کیف پول از NFTها و بازی‌های بلاکچین، آن را متمایز می‌کند اما همچنان محدودیت‌هایی نیز دارد. کیف پول آلفا والت تنها در موبایل و برای توکن‌های اتریوم موجود است! اما با وجود این محدودیت، همچنان عده زیادی آن را بهترین کیف پول ارز دیجیتال می‌نامند.

رابط کاربری ساده و جذاب کیف پول آلفا والت کار با آن را برای مبتدیان بسیار آسان می‌کند. این کیف پول مختص ارز دیجیتال، NFT و توکن‌های بهترین بازی های بلاکچین 2022 است. پس اگر مبتدی هستید و به تازگی درحال ورود به عرصه NFT و یا ارزهای دیجیتال هستید، می‌توانید به دانلود کیف پول آلفا والت بپردازید.

بیشتر بخوانید:

کیف پول من

بهترین کیف پول های ارز دیجیتال
بهترین کیف پول های ارز دیجیتال, بهترین کیف پول ایرانی, قیمت کیف پول ارز دیجیتال

می‌توان با اطمینان کیف پول من را بهترین کیف پول ایرانی خطاب کرد. کیف پول من، جزو پیشروترین کیف پول‌های دیجیتال در ایران است که به همین دلیل توانسته بهترین کیف پول ارز دیجیتال ایرانی نام گیرد. این کیف پول از ارزهای دیجیتال بسیار زیاد و متنوعی پیشتیبانی می‌کند که باعث جلب رضایت استفاده کنندگان می‌شود.

کیف پول من نه تنها بهترین کیف پول ارز دیجیتال ایرانی است، بلکه یک صرافی دیچیتال نیز محسوب می‌شود. شما می‌توانید ارزهای دیجیتال خود را در کیف پول من نگهداری کرده، و در هر زمان لازم، آن‌ها را با ارزی دیگر معاوضه کنید. کیف پول من امکانات بسیار زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد؛ همچنین حضور این کیف پول در ایران، باعث شده تا افراد ایرانی سهولت بیشتری در استفاده از آن داشته باشند. به همین دلیل،‌ افراد بسیار زیادی کیف پول من را بهترین کیف پول ایرانی خطاب می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین کیف پول های ارز دیجیتال سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.

پرسش های متداول در رابطه با بهترین کیف پول های ارز دیجیتال

تفاوت کیف پول آنلاین و سخت افزاری چیست؟

کیف پول‌های آنلاین شرکت‌هایی هستند که فضایی ابری که مجهز به یک کیف پول دیجیتال است را در اختیار شما قرار می‌دهند و شما باید با استفاده از اینترنت، به شبکه آن‌ها متصل شده و وارد حسابتان شوید. اما اگر از یک کیف پول سخت افزاری ارز دیجیتال استفاده نمایید، شما یک سخت افزار دارید که همانند کلید برای کیف پول دیجیتال آفلاین شما عمل می‌کند.

چطور می‌توان کیف پول مناسب را انتخاب کرد؟

کیف پول‌های بزرگ و معبر بسیار زیادی در جهان وجود دارند؛ اما برای انتخاب بهترین کیف پول دیجیتال، باید به ارزهایی که از آن‌ها پشتیبانی می‌کنند دقت کرده و گزینه‌ای را انتخاب کنید که بیشترین ارتباط را با هدف شما دارد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *