معرفی بازی Rainbow Six Mobile ؛ هرآنچه که باید از نسخه موبایل Rainbow Six بدانید

پس از شایعات بسیار زیاد، بازی Rainbow Six موبایل معرفی شد و ما نیز قصد داریم تا به آموزش و معرفی بازی Rainbow Six Mobile بپردازیم.

Rainbow Six یکی از بهترین بازی‌های شوتر تاریخ ویدیو گیم و همچنین بهترین بازی های یوبیسافت است. بازیکنان در دو گروه مهاجم و مدافع تقسیم  شده و با استفاده از تاکتیک‌ها و استراتژیک‌های متفاوت، سعی در شکست تیم حریف می‌کنند. سال‌ها است که این بازی در دسترس کاربران بوده اما تاکنون خبری از نسخه موبایل این بازی نبوده است.

معرفی بازی Rainbow Six Mobile

هرآنچه که باید از نسخه موبایل Rainbow Six بدانید

شما می‌توانید فهرست معرفی بازی Rainbow Six Mobile را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

معرفی بازی Rainbow Six Mobile
معرفی بازی Rainbow Six Mobile

هنگامی که در رابطه با نسخه جدیدی از بازی Rainbow Six از یوبیاسفت سوال شد، آن‌ها اعلام کردند که درحال حاضر قصد انتشار نسخه‌ای جدید را ندارند. با این حال، یک نسخه فرعی از بازی Rainbow Six به عنوان یکی از بهترین بازی های زامبی 2022 به زودی منتشر خواهد شد. همانطور که اطلاع دارید نیز بازی Rainbow Six موبایل معرفی شد و اکنون قصد معرفی آن را داریم.

تحول بازی‌های موبایل

معرفی بازی Rainbow Six Mobile
معرفی بازی Rainbow Six Mobile, بازی Rainbow Six Mobile معرفی شد

دلیل این که در این تاریخ بازی Rainbow Six Mobile معرفی شد به عوامل بسیار زیادی بستگی داشت. تا چند سال پیش، بازی‌های موبایل بسیار ساده‌تر از بازی‌های امروزی بودند. اکثر بازی‌های موبایل به بازی‌های آرکید و سبک خلاصه می‌شدند. اما پس از چند سال، بازی‌های موبایل توانستند کمی جدی‌تر شده و همانند بازی‌های کامپیوتر و کنسول با گرافیک بالا عرضه شوند.

Call of Duty و PUBG هر دو جزو بهترین بازی های اکشن کامپیوتر 2022 بودند که با انتشار نسخه موبایل، آغازگر بهترین بازی های بتل رویال اندروید و آیفون 2022 شدند. بدین صورت، امروزه شاهد عرضه بازی‌های بسیار زیادی در موبایل‌های اندروید و آیفون هستیم که استانداردهای بسیار بالاتری به نسبت بازی‌های قدیمی‌تر دارند.

انتشار چنین بازی‌هایی باعث شد تا کمپانی‌های بزرگ تصمیم به ساخت بهترین بازی های تفنگی اندروید و آیفون 2022 براساس نسخه کامپیوتر و کنسول بازی‌های خود باشند. Rainbow Six نیز جدیدترین بزرگی است که ساخت نسخه اندروید آن تایید شده است. همچنین می‌توانیم برای مثالی دیگر، از انتشار سه‌گانه GTA به عنوان یکی از بهترین بازی های جهان باز اندروید و آیفون 2022 نام ببریم.

بیشتر بخوانید:

Area F2

معرفی بازی Rainbow Six Mobile
معرفی بازی Rainbow Six Mobile, بازی Rainbow Six Mobile معرفی شد

با وجود معرفی بازی Rainbow Six موبایل در سال 2022، سال‌ها است که این بازی در دست ساخت قرار دارد. بازی Area F2 نسخه‌ای کاملاً مشابه از Rainbow Six است که سال‌ها پیش توسط کمپانی Qookka Games ساخته و منتشر شده است.

تقریباً از هر بازی بزرگی چندین نسخه غیر رسمی موبایل وجود دارند که اکثراً بسیار ضعیف بوده و شباهت جزئی‌ زیادی بین آن‌ها و بازی اصلی وجود ندارد. با این حال، بازی Area F2 یک استثنا بود. این بازی بسیار دقیق تمامی گیم‌پلی و حتی ظاهر بازی Rainbow Six را برای موبایل بازسازی کرده بود تا تمامی کاربران بتوانند به سادگی از تجربه آن لذت ببند.

در زمان پیش از معرفی بازی Rainbow Six موبایل، Area F2 بهترین گزینه برای طرفداران این بازی بود. اما متاسفانه بیش از یک سال است که سرورهای بازی Area F2 خاموش شده‌اند و در دسترس نیستند. در چنین موقعیتی، بازی Rainbow Six Mobile رسمی می‌تواند بهترین اتفاق برای گیمرها باشد.

بیشتر بخوانید:

تریلر بازی Rainbow Six Mobile

بازی Rainbow Six Mobile همزمان با انتشار یک تریلر منتشر شد که شما می‌توانید آن را در فیگار مشاهده نمایید. تریلر بازی Rainbow Six Mobile برای طرفداران بسیار خوشایند بوده و نمایانگر وفاداری این بازی به نسخه اصلی آن است. همچنین می‌توانید شاهد گرافیک جذاب، شخصیت‌های محبوب قدیمی و گجت‌های کارآمد بازی در این تریلر باشید.

بیشتر بخوانید:

آموزش بازی Rainbow Six Mobile

معرفی بازی Rainbow Six Mobile
معرفی بازی Rainbow Six Mobile, معرفی بازی Rainbow Six موبایل

اکنون قصد داریم تا به آموزش بازی Rainbow Six Mobile بپردازیم. آموزش بازی Rainbow Six موبایل کاملاً همانند نسخه کامپیوتر و کنسول این بازی است. این بازی به صورت تماماً آنلاین برگزار شده و بازیکنان به دو گروه تقسیم می‌شوند.

گروه اول در ساختمان اصلی قرار گرفته و وظیفه محافظت از آن‌جا را دارند. آن‌ها به دوربین‌های امنیتی دسترسی داشته و کنترل بیشتری بر منطقه دارند. گروه دوم نیز وظیفه حجوم به ساختمان را دارند. آن‌ها باید به صورت مخفیانه وارد ساختمان شده و بر ضد گروه مدافع بجنگند.

شخصیت‌های مختلفی در بازی Rainbow Six Mobile وجود خواهد داشت که هر شخصیت امکانات منحصر به فرد خود را دارد. هر شخصیت یک صلاح، گجت، ابزار و دیگر اقلام را دارد که منحصر به خود او است و دیگر بازیکنان همچین قابلیتی ندارند. این از مهم‌ترین قابلیت‌هایی است که بازی Rainbow Six Mobile را متمایز می‌کند.

همچنان اطلاعات زیادی از این بازی منتشر نشده و آموزش بازی Rainbow Six موبایل تنها مربوط به اطلاعات اندکی که از بازی اصلی داریم می‌شود. همچنین این احتمال وجود دارد تا آموزش بازی Rainbow Six موبایل کمی متفاوت از نسخه اصلی بوده و برخی امکانات متفاوت را دارا باشد.

بیشتر بخوانید:

تفاوت Rainbow Six و Rainbow Six موبایل

معرفی بازی Rainbow Six Mobile
معرفی بازی Rainbow Six Mobile, بازی Rainbow Six Mobile معرفی شد

همانطور که بالاتر ذکر کردیم، اطلاعات زیادی از بازی تفاوت Rainbow Six موبایل در دسترس نیست. با این حال، سازندگان این بازی اعلام کرده‌اند که Rainbow Six Mobile تجربه‌ای متفاوت خواهد بود و وجه تمایز زیادی به نسبت نسخه اصلی این بازی خواهد داشت. پس می‌توانیم انتظار خلاقیت بیشتری از یوبیسافت در بازی Rainbow Six Mobile داشته باشیم.

بیشتر بخوانید:

قیمت Rainbow Six Mobile

معرفی بازی Rainbow Six Mobile
معرفی بازی Rainbow Six Mobile, بازی Rainbow Six موبایل معرفی شد

بازی Rainbow Six Mobile همانند اکثر بهترین بازی های اندروید 2022 آنلاین رایگان خواهد بود. با این حال، این بازی دارای پرداخت درون برنامه‌ای خواهد بود و شما می‌توانید آیتم‌های متفاوت این بازی را خریداری نمایید.

لازم به ذکر است که بازی Rainbow Six Mobile یک وجه تمایز مهم از دیگر بازی‌ها با پرداخت درون برنامه‌ای دارد. طبق ادعای سازندگان، پرداخت‌های درون برنامه‌ای این بازی مربوط به بخش‌هایی نخواهد بود که دچار اختلال در گیم‌پلی شود. بدین معنی که اگر شما آیتمی را در Rainbow Six Mobile خریداری نمایید، ویژگی مثبتی به نسبت دیگر کاربران نداشته و در حین بازی تمام کاربران برابر خواهند بود. این ویژگی بسیار خبر خوبی برای بازیکنانی خواهد بود که قصد پرداخت پول برای بازی‌های ویدیویی را ندارند.

بیشتر بخوانید:

تاریخ انتشار Rainbow Six Mobile

معرفی بازی Rainbow Six Mobile
معرفی بازی Rainbow Six Mobile, معرفی بازی Rainbow Six موبایل

درحال حاضر تاریخ انتشار رسمی برای Rainbow Six Mobile منتشر نشده است. با این حال، بزودی نسخه بتای این بازی منتشر خواهد شد. انتظار می‌رود که کمی پس از نسخه بتا، نسخه اصلی Rainbow Six Mobile نیز منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

دانلود Rainbow Six Mobile

معرفی بازی Rainbow Six Mobile
معرفی بازی Rainbow Six Mobile, آموزش بازی Rainbow Six Mobile

اگر قصد دانلود Rainbow Six Mobile را دارید، می‌توانید به انجام این امر از فیگار بپردازید. لازم به ذکر است که به مخص انتشار اولین نسخه بتای بازی Rainbow Six Mobile، در سایت فیگار قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار معرفی بازی Rainbow Six Mobile سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول در رابطه با معرفی بازی Rainbow Six Mobile

تاریخ انتشار Rainbow Six Mobile چه زمانی است؟

درحال حاضر تاریخ انتشار رسمی برای Rainbow Six Mobile منتشر نشده است. با این حال، بزودی نسخه بتای این بازی منتشر خواهد شد. انتظار می‌رود که کمی پس از نسخه بتا، نسخه اصلی Rainbow Six Mobile نیز منتشر شود.

قیمت بازی Rainbow Six Mobile چه مقدار است؟

بازی Rainbow Six Mobile به صورت کاملاً رایگان عرضه خواهد شد. با این حال، این بازی از پرداخت درون برنامه‌ای پیشتیبانی خواهد کرد. طبق گفته یوبیسافت، پرداخت‌های درون برنامه‌ای تغییری در روند بازی ایجاد نخواهند کرد و هیچ بازیکنی با پرداخت پول برتری نخواهد یافت.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *