احساس درد در متاورس ممکن می شود

ایده بازوبندی که بتواند درد را در متاورس تقلید کند به لطف یک استارتاپ ژاپنی موسوم به “H2L” که در توکیو واقع شده و تحت حمایت شرکت “سونی” (Sony) قرار دارد، اجرایی شد. با نوشتار احساس درد در متاورس همراه فیگار بمانید.

این بازوبند از تحریک الکتریکی برای ایجاد درد فیزیکی استفاده می‌کند.

احساس درد در متاورس ممکن می شود

احساس درد در متاورس, متاورس و احساس درد
احساس درد در متاورس, متاورس و احساس درد

بازوبند H2L موسوم به UnlimitedHand دارای حسگرهای حرکتی است که حرکات و موقعیت دست کاربر را تشخیص می‌دهند و به آواتار او در فضای متاورس امکان می‌دهند تا حرکات کاربر را به دقت کپی کند. همچنین، این بازوبند از تحریک الکتریکی برای دستکاری عضلات بازو و تقلید احساسات استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بازوبند مذکور را می‌توان برای بازی‌های واقعیت مجازی مورد استفاده قرار داد و به کاربران کمک کرد تا برخورد نوک پرنده با پوست خود یا وزش باد روی بازوی خود را احساس کنند. قبلادر ماه نوامبر، شرکت “متا” (Meta) همان فیس بوک نمونه اولیه از یک دستکش لمسی را معرفی کرد که امکان احساس کردن اشیا در واقعیت مجازی را فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار احساس درد در متاورس سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *