متاورس داماک ؛ هر آنچه که باید بدانید

یکی از بزرگترین شرکت‌های ساختمانی امارات متاورس راه‌اندازی می‌کند. ماجرای متاورس داماک چیست ؟ با فیگار بمانید تا هر آنچه که باید بدانید را به شما بگوییم.

علی سجوانی، مدیرعامل داماک (DAMAC)، شرکت توسعه املاک و مستغلات امارات متحده عربی، اخیراً عنوان کرده در حال برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی پروژه‌ای در متاورس است.

متاورس داماک

هر آنچه که باید بدانید

متاورس داماک, داماک و متاورس
متاورس داماک, داماک و متاورس

DAMAC به دنبال NFT و Metaverse است. سجوانی افزود شرکت وی در نظر دارد پروژه متاورس خود را در ماه مارس (اسفند) راه‌اندازی کند و وارد حوزه NFT نیز خواهد شد. به گفته سجوانی: «همان طور که می‌دانید داماک تنها یک برند املاک نیست و برندهای دیگری مانند روبرتو کاوالی (Roberto Cavalli)، تولیدی پوشاک، را نیز خریداری کرده است. بنابراین ما قصد داریم راه‌حلی ارائه کنیم تا دارایی‌های فیزیکی و مجازی را به یکدیگر متصل کند». این خبر پس از آن منتشر شد که سجوانی اعلام کرد در متاورس سندباکس یک زمین خریداری کرده است.

بیشتر بخوانید:

بعد از این اعلام آقای سجوانی در جلسه پرسش و پاسخ Crypto Bear Watch Club به رسانه‌ها درباره تصمیمات داماک توضیح داد:

در داماک ما راه‌های مختلف را مثل NFT و متاورس را بررسی می‌کنیم.شما می‌دانید که داماک تنها یک شرکت چند میلیون دلاری نیست ما هم اکنون برندهایی مانند روبرتو کاوالی رو در اختیار داریم، اما دنیای متاورس کمی پیچیده است و باید به دقت عمل کنیم و پلی بین دنیای واقعی و دارایی‌های دیجیتال ایجاد کنیم.

بیشتر بخوانید:

داماک و متاورس

متاورس داماک, داماک و متاورس
متاورس داماک, داماک و متاورس

همچنین وی اضافه کرد داماک هم اکنون پیشرفت‌هایش در زمینه املاک را به مد و جواهری خود انتقال داد و هدف اصلیش اکنون انتقال این دانش به دنیای متاورس است.

بیشتر بخوانید:

به غیر فعالیت‌های متاوس داماک Unlock Media گزارش داد سجوانی 10 درصد از توکن‌های CBWC را خریداری کرده است. گزارش می‌گوید با خریداری دارایی های CBWC NFT شروع به ایجاد نقشه راه برای برنامه‌های بعدی خود کرده است.

بیشتر بخوانید:

هنرمندان فروانی در رشته های مختلف از موسیقی تا نقاشی و عکاسی هم اکنون برای دستیابی به حق مالکیت خود از توکن‌های NFT استفاده می‌کنند. املاک و دارایی ها دنیای بسیار جذابی را به هم راه متاورس و NFT خواهند ساخت و امنیت این بازار بزرگ را تضمین خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار متاورس داماک سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *